torsdag 1. september 2016

Grevinnen - Forklaringer

Del 14
Historien begynner her: Grevinnen - Klubben

«La oss gå og sette oss litt. Jeg tror det er en ting eller to som må forklares», sa han i det de trakk seg litt fra hverandre igjen.
    «Ja, gjerne», svarte hun og håpet hun ville få en masse svar.
    De gikk inn i et mindre og mer intimt rom hvor Jane alt hadde satt frem to kopper, en tekanne og to små kjeks. Det var et lite bord med to stoler og en liten benk som de begge satt seg ned på. I det samme de satt, la han armen om henne og trakk henne inntil seg.
    «Først og fremst, de neste månedene går til mer trening, men da innen det jeg snart skal fortelle deg om. Det går på hvordan du skal oppføre deg, hva du skal gjøre, hvordan du skal reagere når vi går over i den delen hvor du ikke er en fin frue, men en slavinne.» Hun nikket ivrig. «Mens dette pågår vil du unntaksvis ha klær på. De gangene det skjer vil du få beskjed. Normalt vil du sove i sengen sammen med meg, men igjen kan det skje unntak, men det vil du merke», sa han og smilte lurt. «Som du alt vet, og som du vil skjønne etterhvert, har jeg et meget fritt syn på sex. Jeg bryr meg nøkken om hvem du har det med og hvor ofte, men du skal aldri ha sex med noen av tjenerne her, selv om du aldri så mye ønsker det selv. Hva du finner på med andre herrers tjenere er ditt problem.»
    Hun så opp på ham, litt lettere sjokkert. «Mener du det?» Ikke det at hun hadde noe ønske om det, men det var tankegangen.
    «Selvfølgelig», svarte han lett. «Du vil forstå, men først ønsker jeg å stille deg et spørsmål.»
    «Bare å spørre det, herre.»
    «Jeg vet du har fått spørsmålet før og at du har svart galt, og derfor vil jeg nå spørre en gang til. Da du kom til klubben i London, visste hva slags klubb du gikk til?»
    Hun svelget hard før hun svarte. «En BDSM klubb for rike mennesker?» prøvde hun seg forsiktig.
    «Nesten», sa han rolig. «Vet du hva en libertiner er?»
    «Nei», sa hun og dro litt på det.
    «En libertiner er en som setter den fysiske opplevelsen over den moralske i en seksuell sammenheng. Det viktigste er ikke hvem du ligger med eller hvor ofte, det viktigste er den fysiske vellværen av å ha sex, gjerne da med fremmede slik at impulsene forblir nye og friske.»
    «Det hører da ikke ut som BDSM?»
    «Det er det ikke heller, men la meg fortsette. En libertiner er også veldig ofte redd for at han eller hennes seksuelle frilynn skal komme ut til allmenheten, da det er lang fra alle som vil akseptere en slik holdning og oppførsel, noe som kan være ganske skadelig for en person med litt anseelse. Av den grunn er det ofte kun velstående som har noe å tape som blir invitert til selskaper andre velstående er en del av, ettersom det da gir en trygghet også for din egen identitet.» Han så på henne der hun nikket forståelsesfullt uten å se helt sammenhengen med den hun var i. «Vår klubb har trukket det et hakk videre ved å beholde alle tankene og ideene som en libertiner verdsetter og puttet BDSM på toppen. Alle menn i klubben er dominante og alle deres kvinner er slavinner.»
    «Er det derfor Lucy godtar så mye som hun gjør?»
    Han nikket og smilte lurt. «Lucy elsker sammenkomstene og er en av de som meget ofte har en heftig orgasme. Som du har merket, er hun villig til å ofre veldig mye for å beholde den plassen.»
    «Cirka halvparten av medlemmene er ugifte rike menn på jakt etter en slavinne, noe som gjør at slavinnene ofte får kjørt seg hardt på møtene, noe du også vil merke når den dagen kommer.»
    Carina kjente det bruste i kroppen av tanken, før noe annet slo henne. «Du trenger kun en utro tjener for å åpne det hele for allmenheten?»
    «Nei. På de sammenkomstene hvor alle er tilstede, går alle, både herrer og slavinner med maske og er ganske ukjente for hverandre. Å ta av en annens maske er dødssynd.»
    «Ahh, men?» Igjen stusset hun. «Hverken Alex eller Michelle hadde maske da jeg kom?»
    «Nei, men det var fordi du, eller dere mer korrekt, var oppdaget for lenge siden. Dere hadde alt passert fire kameraer og en bøtte med fotoceller. Michelle var ute av hovedrommet og vippet av seg masken lenge før dere hadde nådd første trappetrinn.»
    Carina så lamslått på ham, før det begynte å falle på plass. «Så da jeg kom til Alex hadde du alt sett meg?»
    «Stemmer. Vi hadde søkt deg opp på internett med bildesøk, funnet profilen din i sosiale medier og på det punktet visste ganske mye om deg. Jeg fant deg utrolig attraktiv og var forelsket fra første stund, men vi visste begge at vi ikke bare kunne åpne dørene og si, velkommen, her er vår verden. Det var da Alex foreslo å tilby deg noe som ville skremme vannet av de fleste, men du bet på og ble.»
    «Hvorfor hos Alex og ikke her?» hun så forvirret på ham.
    «Fordi, som jeg snakket om tidligere, jeg vil ikke at du skal ha et seksuelt forhold til tjenerne i dette huset. Det gjør ting unødvendig komplisert. Derfor var det vitalt, for å se om du kunne håndtere at flere knullet deg forløpende og om du var villig til å holde ut uke etter uke bundet og innelåst, å gjøre det hos Alex.»
    «Jeg skjønner, men hvorfor så lenge?»
    «Jeg måtte vite med sikkerhet at du var i stand til å lære deg det minimum du må ha for å kunne være en akseptert grevinne. Ingen av oss ville ha deg løpende rundt om det viste seg at du ikke klarte å lære det mest sentrale.»
    Det snurpet seg for henne. «Grevinne?» stotret hun og så forbauset på ham.
    «Du har bevist den første delen. Består du den andre, vil jeg fri til deg i åsyn av alle mine venner ved første anledning.»
    «Jammen, du behøver ikke vente», brast det ut av henne, men før hun rakk å si mer la han en finger på leppene hennes.
    «Jo, fordi i våre kretser, settes en forlovelse meget høyt og dersom jeg må bryte den vil det være en skam for meg og mitt omdømme. Derfor venter jeg.»
    Med en indre flamme som var skrudd opp på kremering, var hun mørkerød i kinnene. «Jeg forstår», sa hun og forsøkte å ta innover seg hva han hadde sagt.
    «Den siste lille tingen som jeg bare må nevne. Ikke alle sammenkomstene er med andre libertinere. Vi er også en liten krets innad i klubben som kjenner hverandre, herunder Alex, og vi pleier å ha sammenkomster hos hverandre med jevne mellomrom hvor vi har samme holdninger til sex som ellers, men uten masker og hemmelighetskremmeri. Derfor har også våre tjenere ett så fritt forhold til dette.»
    Dette var langt mer enn hun hadde forventet og hun kunne knapt vente til hun fikk være med på den første samlingen.
    «De er ansatt ut fra den tanken?»
    «Alle som en.»
    Hun ble stille. «Alle som en.» Antagelig hos Alex også. Da var det ikke så rart de kastet seg over henne så fort anledningen bød seg.
    «På sammenkomstene, kan de også …»
    «Nei», avbrøt han henne. «Skal du gjøre det med noen av dem, må du gjøre det når du er på besøk hos en av de andre slavinnene.»
    «Kan jeg det?» spurte hun forbauset.
    «Du er ikke fange her», sa han lystig. «Jeg vil ha noen ting jeg krever du er med på, men tiden hvor du er låst inn er over. Bare be Terry eller Logan om å kjøre deg et sted, og de gjør det. Vil du tilbake og snakke med Michelle?» Han trakk på skuldrene. «Stikk over. Det eneste er at det lønner seg å avtale først, for som du vet, hun kan være bundet opp i både det ene og det andre.»
    Med et flir om munnen la hun seg inn mot brystet hans. «Jeg tror jeg får det godt her», sa hun og lukket øynene.
    «Det tror jeg og.»

Etter å ha sittet og pratet løst og fast noen timer om alt og ingenting, var det middag. Hun fikk da ha på seg en pen aftenkjole som Elina hadde plukket frem til henne, men i det samme maten var ferdig måtte hun opp og legge den fra seg igjen.
    Da hun kom ned igjen, gikk hun rolig bort på de høye hælene sine og la armene rundt ham. «Og når har så denne herremannen tenkt å knulle meg?»
    «Faktisk ganske snart», sa han og la fra seg det han holdt på med. «Egentlig liker jeg å knulle en kvinne når hun er bakbundet eller festet til noe. En gapestokk for eksempel, men jeg tipper du har hatt nok av akkurat det i det siste, så i dag tenkte jeg å ta deg med opp på det lille rommet jeg har og elske med deg til hanen galer.»
    Hun gliste og så på ham. «Om du ønsker, gjør det meg ingenting om du binder meg.»
    «Jeg vet det lille venn», sa han og kysset henne lett på munnen, «men akkurat nå kunne jeg faktisk tenke meg å elske med deg uten at du var bundet.»
    Han tok henne i hånden og førte henne rolig ned gangen og opp på soverommet, som var alt annet enn lite. Beliggende midt i huset, var det det største soverommet med tilhørende bad som heller ikke var lite. I tillegg hadde det en balkong som akkurat gikk litt over terrassen med utsikt til den store hagen på baksiden av huset.
    «Wow, er det her du sover?»
    «Vi», sa han og så lurt på henne.
    Måpende, måtte hun innse at dette var et rom for to. I den ene enden var det også et stort sminkebord med justerbar belysning som kunne imitere alt fra dagslys til dunkel inne belysning. Litt bortenfor var det også to mellomstore bur, klart myntet på mennesker. Hun trodde dog ikke hun kom til å tilbringe samme mengde der som Lucy gjorde hos Alex.
    «Men?» sa hun og tenkte seg om. «Det andre rommet med alle klærne?»
    «Det er ikke plass til alt her. Elina vil sørge for at det til enhver tid er hengt opp i skapet de du trenger for de neste dagene. Vel og merke når du skal ha noe på deg», la han til og smilte lurt. «Kom, legg deg på sengen.» Han nikket mot den kjempestore dobbeltsengen mens han rolig kledde av seg.
    Med et forventningsfullt glis, la hun seg ned på ryggen med sprikende bein. Det var overhode ingen grunn til å ikke gi ham det han ville ha. Ikke fordi hun var hans slavinne, men fordi hun ville ha eksakt det samme selv.
    Etter å ha kledd seg naken, gled han inn fra sengeenden og krabbet over henne til han nådde opp til munnen hennes som han kysset varmt. «Håper du vil finne deg til rette her», sa han før han begynte å kysse henne rolig nedover halsen.
    «Klart jeg vil, herre. Ti still med det der og kos deg», sa hun og tenke på hvordan han ville nyte kroppen hennes. Nesten som en ting.
    Uten å si noe mer, kysset han henne rolig nedover kragen, før han nådde ned til brystene. Her stoppet han og knadde godt på de dem og kjente hvor myke og deilige dem var. Bryster han lenge hadde gledet seg til å stifte bedre bekjentskap med, men som han ikke hadde turt ta i fordi han var redd for å ødelegge opplæringen.
    Sakte gled han ut på siden av henne, der han lot hånden gli ned mot skrittet hennes. Forsiktig kjente han på den myke glatte huden hennes mens han friksjonsfritt skled ned. Da han kom ned til de små tette leppene hennes, lot han fingeren gli over klitorisen og grave seg ned i dem, før han vippet dem inn i henne.
    I noen store stønn, skjøv hun brystet opp og tok en hånd bak ryggen hans, både for å kjenne på ham, men også for å kunne klamre seg fast når hun begynte å bygge seg opp. Stille gikk stønnene over i små klynk og i det hun begynte gripe tak i ham, rullet han seg over på ryggen, grep håret hennes og førte henne bestemt ned mot pikken sin.
    Fornøyd over at han tok styringen, var hun ikke sen om å be. I det samme hun hadde hodet over den nå struttende staken, åpnet hun munnen på fullt og styrte den inn med den ledige hånden, før hun slukte den og kjente med en gang hvordan hun kunne lese teksturen av blodårene med tunga. Omtrent da slo det henne at dette var den første pikken hun hadde smakt på en halvt år som ikke var dyttet inn mens munnen sto på vid gap.
    Etter noen runder, hvor hun lot den gli dypt inn, trakk hun seg ut og suttet på tuppen av den, mens hun kikket ertent opp på Webber, som lå med en hånd godt begravd i håret hennes, og den andre bak hodet.
    «Koser deg nå?» spurte han der han smilte tilbake til henne.
    Hun nikket og begynte å slikke seg nedover, helt til hun nådde ballene. Her løftet hun dem forsiktig, før hun puttet dem i munnen og lot tungen gli rundt og kjenne på de små hårene. Hun visste det ikke var alle menn som var begeistret for det da de av alle ting kunne være kilen der, men Webber bare lukket øynene og nød den varme berøringen.
    Etter litt, slapp hun dem ut igjen, før hun fortsatte opp og på ny tok hele pikken inn i munnen igjen. Igjen kunne hun høre han stønnet høyt og bare det var nok til at hun koste seg selv.
    «Det klarer seg», sa han etter litt. «Nå vil jeg du skal ri meg.»
    Forsiktig løftet han hodet hennes, og nesten som om han hadde magiske fingre, virket det som hun fløt opp, før hun sank ned på ham. Med et stor glis begynte hun å ri han rolig opp og ned. Hele tiden uten å slippe blikket hans, men etterhvert klarte hun ikke mer og lukket øynene i ren nytelse der hun begynte å stønne i takt med sine egne bevegelser. Etter et minutter eller så, klarte ikke Webber mer og kastet henne rundt mens han la hele tyngden opp på meg.
    «Hvordan har jeg klart å styre meg i seks måneder?» spurte han seg selv.
    «Det har jeg lurt på og, herre», hylte hun og satte neglene i ryggen hans.
    I et stadig kraftigere tempo, banket han inn i henne og nektet seg selv å gå. For hvert jukk, hardere enn det andre, bet han tennene sammen til kroppen tok overhånd og sa at nok var nok. I et kraftig grynt, kastet han hodet bakover, mens han presset Carina ned i madrassen. Hun på sin side, bare hang med og hadde gitt opp å klynke i takt med at han banket inn i henne og hadde gått over det et langt hyl.
    Da han endelig sank sammen over henne, kysset og kjærtegnet hun ham som om hun ikke hadde sett ham på år. «Jeg elsker deg så vanvittig», hvisket hun.
    «Og nå skal du få være her hver dag», peste han og rullet av henne.
    «Dager jeg kommer til å elske fordi du er her», sa hun stille og rullet seg etter, før hun fant frem til den slappe pikken og begynte å gjøre den ren.
    Etter å ha ligget stille og trukket pusten mens hun gjorde seg ferdig, tok han henne imot i armkroken. «Du savner ikke buret i kjelleren til Alex?»
    «Jo, faktisk litt», sa hun og kysset han på kinnet. «Det var noe berusende deilig med å ligge der bakbundet time etter time, dag etter dag, aldri vite når noen kom for å fylle et av hullene mine, men jeg skjønner ikke hvordan du kunne akseptere det? Du visste jo hva som skjedde.»
    «Med det livet jeg lever, eller mer korrekt, vi skal leve, finnes det egentlig ikke plass for sjalusi. Kan du ikke akseptere at partneren din har fritt spillerom, vil det ikke fungere. En av testene var derfor om du kunne akseptere å bli knullet på daglig basis samtidig som vi bygget opp et forhold når vi begge visste hva som skjedde nede i den kjelleren.»
    Hun ble litt taus. «Jeg har ikke tenkt på det slik», sa hun stille etter en stund.
    «Dessuten», sa han med glimt i øyet. «Jeg har ikke levd i sølibat. Det har blitt nok fitte på meg i de seks månedene.»
    Et øyeblikk var hun nesten litt forskrekket, før hun tok helheten inn over seg. Selvfølgelig, hvorfor hadde hun trodd noe annet? Med en god følelse i kroppen, la hun hodet ned på brystet. «Uvant? Ja. Helt greit? Absolutt.»
    «Men du?»
    «Mhm?»
    «Dette var bare oppvarmingen.»
    Med et gryende glis, kikket hun bort på ham. «Høres bra ut», sa hun og kysset han varmt på munnen.
    «Men denne gangen vil jeg at armene dine skal være fastspent på ryggen», fortsatte han og strakk seg etter hengelåsen.
    Hun kjente det bredde seg en varme gjennom kroppen, der hun rullet over på magen og puttet hendene på ryggen. Endelig, tenkte hun for seg selv. Han skal ta meg som den tøsen jeg er.
    Det ble langt ut på kvelden før de endelig var utslitt begge to. Et øyeblikk var hun overbevist om at hun måtte ligge nok en natt med hendene på ryggen, men tilslutt dyttet han henne over på siden.
    «I kveld skal du slippe», mumlet han og låste dem opp. «Sov godt.»
    Like etter var dem begge to på vei inn i drømmeland. Klissete og våte, men lykkelige som de aldri hadde vært før.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar